Sunday, July 25, 2010

Floria 2010,Festival Bunga & Taman Putrajaya

Event : Putrajaya Flower & Garden Festival 2010

Date : 10th - 18th July 2010

Venue : Waterfront, Precinct 2,Putrajaya

Theme : Tropical Splendour

Opening Hours : 9am – 10pm (Monday-Thursday)
9am – 12midnight (Friday-Sunday)



Tahun ini aku telah berkunjung kembali ke Festival Floria 2010. Tidak seperti pada tahun sebelumya, tahun ini hiasan bunga tak la berapa banyak. Sekali pusing je dah lama round semua. Aku seperti biasa bergerak pagi, tapi sampai tol Puchong,bateri camera pulak tertinggal. Emmm patah balik rumah ambil bateri..kalau tak rugi je pergi tak ambil gambar.


Cuaca agak panas la jugak, sewaktu aku sampai memang tengah panas terik. Pengunjung yang datang ke Floria 2010 ini pun ramai. Tahun ini aku perhatikan tidak la berapa meriah suasana nya seperti tahun sebelumnya. Mungkin tidak ramai Syarikat yang mengambil bahagian dalam pameran ini.
Aku seperti biasa suka mengambil gambar bunga...seronok pula lihat lautan bunga yang banyak..ini..berwarna-warni..so enjoy guys with the photo that i have shot during my visit to the Floria 2010...