Monday, January 14, 2008

Suatu Petang di Taman Permainan, Saturday 12th January 2008

Pada hari Sabtu lepas bersamaan 12th January 2008 aku bersama adik bongsu ku telah pergi ke Taman Rekreasi di kawasan perumahan kami.Tersebut la al-kisah bila keboringan melanda pada ku..aku pun apa lagi ambil la lensa ku dan ajak adik ku untuk ke Taman permainan dan ambil gambar.
Seperti Uda & Dara, begitulah aku dan lensa ku macam tak boleh di pisah kan aje. Kalau tak ke mana - mana aku akan ambil gambar bunga di taman rumah ku...
So sepanjang perjalanan ke padang yang terletak berhampiran rumah ku, kami ada la terjumpa cendawan yang tumbuh di kayu yang hampir mati. Bukan senang nak jumpa cendawan kat kawasan perumahan ni, so aku pun dapat kan la snap shot nya...

Pada petang tu tidak ramai pengujung ke padang, mungkin cuaca agak mendung macam nak hujan tapi tak hujan tapi aku redah jugak pergi. Adik ku la yang jadi mangsa untuk mengikuti ku ambil gambar.sempat lagi masing-masing posing dok kat taman permainan ni.Sementara mengambil angin petang ni, aku berjalan-2 dan ambil a few snapshot. Tengah la dok ambil gambar sekali hujan pulak turun, nasib baik la renyai-renyai so aku pun pulang semula ke rumah.

hihihi aku dok lepak di gelongsor hijau la pulak


kereta gen2 warna pink...itu pasal la ambil snapshot ni..pasal warna pink?



tu sampah pun jadik la..nampak unik sekali pandang macam pokok kayu




ini la dia cendawan yang tumbuh di kayu reput..aku suka snapshot ini..



adik ku Bazla posing...


pokok unit yang di tanam oleh jiran ku..i love the colour... very bright



posing time...


aik ni gayut ke berlakon je tu?

i wonder where is the owner?



nak buat longkang kot ni...tak tau la gali jangan tak gali..



ku lihat hijau...


daun kering berguguran di taman ini...



Bazla lepaking..


right here waiting for you.....huk huk huk


budak-budak main bola sepak dalam court tertutup...




tempat duduk di taman untuk berehat,berhampiran court badminton


the "see-saw"



pondok berehat..


aktiviti main bola..hihihih diaorg ni tak tau aku tengah ambil gambar


alat permainan kanak-kanak...nak join ke?