Tuesday, September 17, 2013

Trip To Legoland Malaysia Day 2

Day 2
Hi there..i’m back…ok continue day 2 of my trip to Legoland. Selepas sarapan, lebih kurang pukul 9.00 pagi hotel transport picks us at the lobby and drop us at Legoland. The van will pick us up in the afternoon at 4.00 pm.

Sampai sahaja di pintu gerbang Legoland……hati gumbira la…akhirnya sampai sudah ke Legoland…..cuaca pada hari itu terang, kering dan panas terik. Kawasan Nusanjaya yang luas di mana terletaknya Legoland, malang sekali pokok tak ada baru nak tumbuh…so boleh bayangkan betapa panas nyer kawasan Legoland. Sedangkan diriku pun tak tahan dengan keadaan cuaca yang kering dan panas ini kan lagi budak2. Oleh kerana cuaca yang terlampau panas setiap stesen yang ada café aje aku mesti singgah..air mineral tak payah cakap la aku rasa adalah 5 botol aku dah minum ….


Dengan keadaan cuaca yang panas terlampau pergerakan pun jadi terbatas..kalau boleh nak pergi semua taman tema tapi tak larat nak menempuh keadaan cuaca yang panas terlampau..roller coster ada tapi tengok aja la ..panas nak duduk pun tak selesa so aku banyak habiskan masa game indoor….hahah ada air-con ..mana ada air-con di situ la aku masuk…so setiap café yang ada aku akan masuk beli air…makan ais krim…may be bila Hotel Legoland dah siap aku akan repeat lagi ke sini…buat masa ni tunggu la dulu pokok-pokok di situ besar dan tinggi dulu……so here are some of the snapshot i manage to get...




































































































Lunch For The Day