Monday, December 17, 2007

PAMERAN LIMA 2007,DI LANGKAWI - Part 2

ok..sambung gambar LIMA Di Langkawi - Part 2, Semua gambar ni aku dapat dari my officemate. Officemate aku ni la yang telah pergi ke pameran LIMA 2007 ni. Sebenarnya aku tidak lah begitu berminat dengan pameran LIMA, ialah kan it's the guys stuff actually I'm not that familiar with all the names and version or even the function of the aircraft. Tapi bila tengok gambar-gambar ni aku jadi berminat pulak dengan pameran ni.


ye la rasa macam berada di dalam cerita "TOP Gun" pulak...Tom Cruise tu berlakon...hihihi berangan lebih la aku ni...tapi itulah yang aku image kan bila tengok pameran ni..macam dalam cerita Top Gun la pulak..very interesting exhibition...since aku that pergi pameran tu so tak boleh la aku nak buat ulasan dengan secara detail lagi...