Wednesday, December 12, 2007

Kucing Posing Sakan...


ni ada lah model terbaru ku...hihihi..sebenarnye pada hari itu aku saje je nak ambil gambar bantal merah berlatar belakangkan rumput hijau....tengah la aku dok menyusun bantal ngan taburan bunga ni...datang la pulak si anak kucing ni...kalau nak tau anak kucing ni sebenarnyer pendatang yang tak di undang ke rumah ku...tak bela pun tapi dia datang dok kat luar rumah..kucing ni pulak,asal nampak aku balik je mesti dia kejar dan ikut aku..aku jalan je keluar dari kereta mesti dia kelam kabut pergi kat aku ikut je mane aku pergi..


so hari itu masa aku tengah dok ambil gambar kat laman rumah, dia pun datang la bergesel-gesel kat kaki aku ni...emmm..last-2 aku cakap la .."haaa pergi kat sana,dok kat bantal tu.." sekali dia dengar kata daaaa...terus elok je duduk dekat bantal tu...siap jilat-jilat lagi badan dia...


aku apa lagi..nampak dia duduk macam tu baik punya posing..aku pun terus la ambil gambar dia..banyak tu aku ambil..tak henti2 aku snap..jadi bahan experiment dan model ku untuk hari itu...pandai la pulak kucing ni posing..agaknye dia perasan kot aku ambil gambar dia..dia pun buat la macam-macam gaya...aku pulak yang seronok ambil gambar dia...tak padan tu dengan kurus kering kucing ni...pandai posing..hihihihi...at last gambar aku nampak lebih menarik dengan ada nyer model ni..daripada aku ambil gambar bantal tu kosong je..ada kucing kat sebelah kira ok la...candid snapshot...