Tuesday, November 6, 2007

November 6th 2007, Level 14th Open House





Masih lagi pasal minggu open house, pada hari Selase 6th November,2007, ada 3 floor yang buat open house. Aku dan member ku telah berkunjung ke 15th floor terlebih dahulu. Sampai aje di 15 th floor aku suka tengok decoration di unit ini...ala ala konsep seperti berada di Kampung...rasa macam bersantai je..kebetulan memang ada kenalan ku di sini so dia pun suruh la rasa macam2 makanan yang ada sini..ada lemang jagung, ada Laksam, ada kambing, ada mee hoon dan bermacam lagi pencuci mulut...tapi aku cuma makan lemang jagung dan Laksam berserta rendang...tak lalu pun nak makan lagi pun hari-hari ada open house aku pun dah tak tau nak makan pe...jamah sikit je makanan yang di hidang kan...
so lepas tu aku dan member ku proceed ke level 14th..dah member ku nak pegi aku ikut je la..ikut kan malas jugak nak pegi..so bila sampai..aku tak makan ...minum je..kat floor ni ada pulak artist jemputan datang..sempat lagi tu ambil gambar...ihihihiih..so ok that's all i guess about the Raya Event for this year...