Monday, May 12, 2014

Dinner At Swensen's

Hi there..lama jugak blog ku ini tidak di update kan...busy i guess or maybe i have no idea to write...ok recently aku telah berkunjung ke Mall yang baru di buka di kawasan perumahanku...apa yang menarik nyer dan membuat kan aku ingin berkunjung ke Mall ini adalah kawasan RoofTop nya...dari atas rooftop aku dapat melihat seluruh kawasan highway dan perumahan di situ...tapi yang paling menarik perhatian ku adalah di mana di kawasan garden nya lantainya di pasang dengan kaca....memang seram bila berdiri di atas kaca ni..tak berani nak tengok bawah..bayangkan bila tengok bawah terus nampak shopping mall sampai ke ground floor memang GAYAT ok...lutut ku dah mengigil bila tengok bawah...and i'm afraid of height too....10 tingkat dari atas ke bawah ..fuhhh memang GAYAT....so apa yang aku buat ye la jalan di atas kaca itu dan jangan pandang bawah langsung..kalau pandang bawah jawapan nya kaki ku jadi batu la di situ tak boleh di gerakkan..Mall tak besar sangat ok la baru buka, selepas itu aku berkunjung ke Mall seberang jalan pulak...itu pun Mall baru buka tak la besar sangat..dan selepas tu ku berangkat ke Swensen's for Dinner. 


Gambar Sebelah Atas..berdiri di atas Rooftop Kaca yang transparent dan boleh lihat terus ke bawah mall


Swensen's Combo and Lamb Chop