Tuesday, July 8, 2008

Kenduri Kahwin Part 4

hallllooo ...dah bersawang blog ku...ini dah sampai tahap gaban ni...quite busy lately....ada banyak jugak activiti yang aku join tapi tak sempat nak update lagi...gambar ni dah lama upload tapi tak sempat nak sambung dan tambah pulak tak de mood tahap dewa tu....hihihi ...beberapa minggu lepas boosss ku wat gempak la pulak...dia suruh nyer stay back hari-2 selama 2 minggu...meeting start at 5.30pm and the attendance are compulsary...adussss...penat nyer...hari-hari kena balik lambat...

ok aku rasa ini adalah majlis kenduri kahwin yang terakhir untuk tahun ini..selepas ni tak de lagi kot...both bride and groom memang aku kenal...dia orang ni keje satu company tapi lain department...actually aku dah lama kenal pengantin lelaki..penganti perempuan aku kenal kemudian since dia baru masuk company tempat aku keje ni ada la dalam 2-3 tahun rasa nya.....

masa pengantin perempuan wat kenduri memang tak boleh pergi la lagipun date nya sama dengan kenduri kahwin Dila, dan pulak tu diadakan di Kelantan...so aku pergi la kenduri pihak lelaki memandangakan dua-2 pun memang aku kenal....

aku dah set time jumpa kat dewan ni dalam pukul 1.45pm dengan Dila..tp dia datang lambat sikit...Map yang di beri susah jugak nak faham,complicated betul...pusing punya pusing secara kebetulan je aku terjumpa dewan yang sepatut berada di dalam peta tu...ramai jugak kawan-kawan pejabat ku yang hadir...sampai awal sikit so sempat la jumpa diaorang ni..

agak terkejut jgk la dengan opismate aku yang sorang ni..tetiba datang dengan tunang nya...bila dia bertunang pun aku tak tau..senyap-2 je agak nya...so they just join the table with me, dengan gaya ala-ala malu - malu kucing...hihihihi pecah rahsia nampak...majlis berjalan dengan lancar nya....selesai sahaja makan, sessi bergambar pula.....aku nak balik tapi kena tunggu member ku ni datang,coz dia nak ambil gambar dengan pengantin..so bila dia sampai aku ambil gambar dan aku pun beransur pulang....that's all i guess..lepas ni tak ada lagi rasa nya kenduri kahwin....ok i will update my next activity....in my next blog...signing off from Cuteduck75.....




pengantin menjamu selera


pengantin perempuan...hihihi satu team main bowling tu...tahun lepas daaaa



suka nampak pengantin lelaki...hihihih tak boleh duduk diam susah tol aku nak snap gambar dia..tak boleh duduk diam-diam




selamat pengantin baru....