Tuesday, July 1, 2008

Kenduri Kahwin Part 2

Hi there, back to upgrading my "BLOG"....sebelum dinasour tetiba keluar dari Blog aku ni lebih baik aku meng update blog ku..hihihih yer le kalau la lama sangat di tinggal kan silap haribulan mahu keluar dinasour dari page ku ni..kalau bersawang tu ok la lagi,kalau dah dinasour keluar tu alamatnya dah berkurun lama lah di tinggalkan blog ni...

ok sambung kenduri kahwin dari part 1.

Selepas sahaja menghadiri majlis di Shah Alam,aku pun beransur beredar dan bersalaman dengan pengantin. so aku pun bertolak la pula ke Setia Wangsa.Rumah ketiga ini merupakan rakan sepejabatku...kira nya aku dan dia kira gam la jugak...pernah la pada suatu hari,aku tetibadi landa keboringan so aku pun bagi la cadangan, "apa kata kite pergi "Eye On Malaysia"? ok jugak jom la....so apa lagi kami berdua pun pergi la waktu lunch ke sana, siap naik lagi Eye On Malaysia tu,tengahari lak tu..memang wat lawak..





nasib la dalam "Gondola" tu ada air-con kalau tak panas tuuu...tengahari pukul 1.00pm lak tu...nasib la tepi tasik ...berangin la jugak tak la terasa sangat bahang panas mentari...di Tepi Tasik tu ada Cafe so kami berdua order la ice-blended versi Malaysia di situ...duduk situ sekejap pukul 2.00pm masuk balik ke pejabat.





So berbalik pada cerita tadi, so off i go to Setia Wangsa, majlis rakan ku ini di adakan di Club memandangkan dia tinggal di Apartment Kampung Warisan, Setia Wangsa.aku sampai agak lewat la jugak memandangkan ini adalah rumah ketiga untuk hari itu. Dalam pukul 3.00 lebih aku sampai di Club nya.

Sewaktu sampai tu orang dah ramai beredar so cuma 2-3 orang aje officemate ku yang ada sewaktu aku sampai tu...aku cuma jamah sikit aje hidangan,lepas tu aku terus ke area Swimming Pool yang terletak berhampiran Club itu. Pengantin kat situ untuk sessi fotografi ....
aku pun ambil la gambar pengantin jugak...permandangan di luar lebih cantik untuk di rakam kan berbanding berada di dalam Dewan ataupun rumah...gambar pun lebih menarik dan cantik...

hihihih aku pun sempat merakam kan gambar di situ...setelah sessi ambil gambar bersama pengantin,aku pun minta diri la dulu untuk beransur pulang..tiga rumah majlis kenduri untuk hari itu,lagipun cuti sekolah memang banyak orang buat kenduri kahwin....boleh tahan la penat jugak...so okay that's all for now i will continue my story in the next chapter of "Part 3"...till then i'm signing off from here...CuteDuck75...




" Selamat Pengantin Baru"





"My Officemate"




Noradilah....Pengantin Baru...



pengantin berposing sakan..

















bunga telor untuk tetamu



meja makan pengantin..







cenderahati untuk tetamu


















pengantin di meja makan..gambar dari koleksi Dila



sesi potong kek...ni gambar Dila..sesi nya dah lepas pun sewaktu ku sampai




bergambar bersama officemate..tgh makan tu..





pandangan apartment dari kawasan swimming pool