Thursday, May 22, 2008

Glass Aquarium..

tersebut al kisah di suatu malam yang agak tenang la jugak..waktu tu tengah dok tengok Dairy AF la ni...tetiba adik ku Wan balik dari kerja..terus cari balang gelas...sebenarnya balang gelas ni emak ku letak lampu kelip-kelip tu untuk pasang waktu hari raya...dia pun tanya la "balang ni nak pakai lagi tak?" ...mak ku jawap "ada lampu dalam balang tu..kalau nak pakai ambil la balang tu"...


Dengan suka hati nya dia pun suruh la aku yang bersih kan balang gelas tu...rupanya dia ada bawa balik ikan guppy..aku panggil ikan ni ikan sexy...coz ekor dia ada macam pakai skirt..colourful lepas tu panjang kembang je...macam pakai skirt la pulak...bila berenang-renang ekor je nampak beralun - alun.....hahaha..apa-apa pun aku memang suka ikan,suka tengok ikan especially yang cantik dan colourfull macam ikan nemo tu...




anak ikan berenang-renang dalam balang gelas ni...



akhir nya muncul jugak ikan oren ni..susah tol nak ambil gambar dia berenang ke atas..


hihihih suka nyer ikan oren ni..asyik timbul la pulak tadi tak nak timbul..





































pinky..pinky ...flower....my favourite colour...





water drop at my garden..





gambar ni aku ambil lepas siram pokok bunga ni...ada water drop so aku pun ambil la snap shot ni..aku memang suka ambil snapshot water drop....