Monday, January 19, 2009

Monday,19th January 2009

Monday, 19th January 2009,semalam aku menerima dua berita yang tidak mengembirakan or i can say a sad news...teman paling rapat ku telah di admit ke hospital kerna injured pada kaki yang serious...but i can't visit since it very far..nak dekat sampai Thailand dah negeri nya...second news from my ex office mate and also ex-celcom.aku dapat berita yang dia mengalami sakit cancer tulang stage 4. harapan 50-50,may be good or bad.nama gelaran panggil Pak Uda@Mohd Khalid Manas..aku dan tiga lagi sahabat ku telah pergi melawat Uda tengah hari tadi..di Hospital Ampang Puteri...


Aku,Ekin bukan Ekin Mawi tapi Ekin @ ikan ,Ain dan K.P. pegi melawat Pak Uda semalam. Keadaan Pak Uda nampak stabil sikit tapi sekali sekala dia mengerang kesakitan..tak sampai hati pula tengok..kami semua tak la lama sangat berada di bilik wad tu ...ya la dia perlu banyak berehat..aku faham keadaan nya..memandangkan aku jugak pernah menjaga arwah abah ku dulu yang juga sakit cancer.Kami minta diri,setelah bertanya khabar dan berborak ala kadar. Semoga Pak Uda sembuh.

Sebelum pulang kami makan dulu,maklum la dah lama tak jumpa member-2.masing-masing sibuk dengan urusan family...before i end..i hope Pak Uda get well soon...and hopefully we meet again my friends...


Hopefully Pak Uda be strong to fight for the cancer that he is suffering

IKAN DAN AIN..macam kembar kan..adik dan kakak ni



buzy tengok gambar dalam hp,nasi ayam dah sampai wat dek je


tak habis belek lagi hp tu..tu hp KP tu..



Me and my EX-supervisor..










this is my lunch..capati..yum yum...