Wednesday, December 10, 2008

Penang Explore, Sunset - Part 2

back to my Journey of Penang Explore Part 2..kali ini aku ingin berkongsi koleksi foto ku yang di ambil di Penang sewaktu "SUNSET"....what i can say is...."No words"...can describe the beauty of nature...this is my first time capture a sunset shot and kali pertama jugak menyaksikan sunset..serious ni, ini la kali pertama aku menyaksi kan sunset....

sungguh indah permandangan ini..lalu aku kembali kan keindahan ini pada yang maha esa, yang mencipta nya,betapa kerdil nya diri ini sebagai hamba nya yang serba kekurangan...hanya dia yang esa,pencipta segala alam ini...aku berkesempatan merakam kan beberapa shot sunset ini...sebelum ianya hilang di telan kepekatan malam....sungguh aku terkesima..dan terpaku menyaksikan keindahan itu untuk beberapa minit yang indah ini..

lokasi nya adalah di Batu Ferrighi,Penang..memang cantik pemandangan sunset ini,indah sungguh ...mungkin selepas ini aku akan cuba ambil shot Sunrise pula...keindahan ini membuat kan diri ku ini ingin menjadi pemburu sunset nan indah...aah memang cantik kan..tapi iblis dan syaitan jugak banyak berkeliaran waktu ini...lalu kita sebagai hamba nya haruslah bersyukur kerna masih dapat menyaksikan keindahan ini..sesungguhnya manusia itu senantiasa lupa dan leka...

ok bertemu kembali dalam Penang Explore...next episod..



Sunset..view at Penang..Batu Ferringhi