Monday, November 10, 2008

Hari Raya Preparation At My Office

HI All...lama betul aku tak meng update blog KU ini...cerita pun dah expired daaa...nak dekat raya Haji dah...welll anyway...back to my story...seperti tahun-tahun lepas...di bangunan pejabat ku ini, setiap floor atau pun Division kena buat Raya Open House dan terbuka untuk semua staff yang berada di Bangunan ku ini...kebetulan pulak tahun ini Division ku, Raya open house jatuh pada hari Jumaat. SEtiap floor HR dah tetap kan Date dan Hari untuk organise the event.

Tahun ini Division aku tengok dan perhati kan masing-masing begitu semangat sekali menghiasi office...tak kurang jugak unit ku ni...kira nya meriah la jugak sesi hias menhias ini...kebetulan pada hari mengemas dan menhias office ku..aku bawa lensa ku ke office..so dapat la aku merakam aksi dan gaya mereka-2 ini ...pada hari event raya nyer aku tak la bawa camera lagipun dah ada camera man so malas la nak bawa.

bagus betul diaorang ni mengikut seperti yang di arah kan oleh director...hihihi aku la tu sape lagi...macam aksi ada..masa ambil gambar tu nak tergelak pun ada aku tengok...jangan mare geng ..aku telah men edit dan super impose gambar korang semua...hiihihihih...cantiks apa....





AJK Hiasan berposing dengan bola-bola hiasan untuk di gantung kan....








masing-masing tengah sibuk buat preparation..






hihihi sporting diaorang ni, mengikut arahan ku supaya posing pandang atas..




aik panjat meja la pulak tu..ter enter frame la..



hihihi gambar pertama yang belum di edit...masing-masing mengikut arahan ku utk posing,macam kena serang rama-rama daaa


hahahah setelah di super impose kan...jangan mare geng ..




haaa ini lagi cun...cantik je semua memandang ke atas rama-rama itu...mari kita lihat setelah di edit di bawah..



hihihi kena panah petir daaaa mereka-mereka ini... nasib tak jadi retung



ini la dia...faces of IT...